Verzenden & retourneren
Verzenden
De levering van producten gebeurt in de mate van het mogelijke binnen 1-4 (één tot vier) werkdagen via DPD, tenzij anders vermeld bij het product en indien de betaling door ons is ontvangen. Het kan voorkomen dat artikelen van een andere winkel moeten komen, waardoor de verzending iets langer kan duren. Verzendkosten worden automatisch berekend in het winkelmandje.
Bij pre-orders wordt de bestelling pas verzonden wanneer deze compleet is. Eerder beschikbare producten worden niet apart verzonden.
Foutief doorgegeven leveringsadressen zijn de verantwoordelijkheid van de consument en kunnen leiden tot extra kosten en een vertraagde levering.
Retourneren
Voldoet je aankoop niet aan je verwachtingen? Geen probleem! Je kan je bestelling retourneren. Breng ons hiervan op de hoogte via [email protected] of meld de retour aan via je persoonlijke account op de website. De goederen moeten binnen 14 kalenderdagen terug in ons bezit zijn, te rekenen vanaf de leveringsdatum.
Wil je een artikel retourneren? Zorg ervoor dat de retourzending goed en stevig verpakt bij ons aankomt. Stuur de artikelen in goede staat, ongebruikt, voorzien van alle labels en etiketten, in de originele verpakking en met zorg verpakt terug. De verzendkosten voor het terugsturen van een retour zijn voor eigen rekening. Ongefrankeerde retourneringen worden niet aangenomen.
Retouradres:
Bizou
Werchtersesteenweg 5
3150 Haacht
Ik wil één of meer artikelen ruilen?
Wij voorzien geen ruilservice. Alle teruggezonden artikelen worden terugbetaald na ontvangst en nazicht. Wens je een ander artikel, dan kan je het gewenste artikel opnieuw bestellen via onze webshop.
Verwerking en terugbetaling van een retour.
De retourzending wordt door Bizou gecontroleerd. Na een geslaagde controle wordt het artikel verrekend. Je kan binnen 2 (twee) weken een terugbetaling verwachten op je rekening.
- Retourneer je de volledige bestelling, dan wordt deze volledig terugbetaald.
- Retourneer je een deel van je bestelling, dan wordt enkel dit deel terugbetaald en niet de verzendkosten.
- Heb je je bedacht en weiger je de bestelling bij levering, dan worden de gemaakte verzend- en retourkosten afgetrokken van de terugbetaling.
- Retour wegens niet-afhalen bij een afhaalpunt, dan betalen we de bestelling terug exclusief de gemaakte verzendkosten (heen- en retourzending). U ontvangt meerdere notificaties voor afhaling en bent verantwoordelijk om het pakket tijdig op te halen.